11/07/2025 23:04 | #7655510

Mahalle çok güzel harika bir şehir planı yapılmış yollar filan geniş ve güzel müstakil apartman yok her yer site ve yeşillik alan bol her yer yemyeşil. Tek eksi yanı mahallede çok olmasada kriminal keko tarzı tipler var inşallah onlarda defolup giderse mahalle çok güzel olacak. Ama bu tipler maalesef Ankara'nın her yerinde var bu mahallede az var. Genel olarak güzel bir mahalle


  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
21/12/2024 09:15 | #9041593

Mahalle olarak sakin bir mahalledir. Genelde orta kesim mavi yakanın oturduğu bölgedir.Maraşal çakmak ve selçuklu mahallesi ile yakın olması sebebiyle, serseri tipler dolanabiliyor sokakta. Bulvardan tüm otobüs dolmuşlar geçer. Ankara merkeze toplu taşıma ile 1 saatlik mesafededir. Kendi aracınız ile 40 dk'da gidebilirisiniz.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Sessiz sakin
    Beğenmediklerim
  • [X] Eski bina
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
07/01/2024 11:32 | #4896022

Elvankent'e yakın Sincan'ın iti çakalı fazla olmayan Aslında Sincan'da çok alakası olmayan toplu taşıma sorunu olmayan genellikle memur ve güzel insanların oturduğu bir mahalledir mahalledeki yerleşim genellikle site şeklindedir bu sitelerde 2000 yılı civarı yapılmıştır esasında oturulabilecek bir mahalle. Ankara'da suç oranı en yüksek olan ilçe Keçiören veya etimesgut'u düşündüğümüzde burası Keçiören ve Etimesgut'a 10 basar

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Eski bina

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.