28/06/2025 15:47 | #9190437

Şehrin tam ortasında her yere 5 dk. Ana caddeden geçen toplu taşımalar ile bütün şehre tek seferde ulaşabiliyorsunuz. Sessiz sakin ve huzurlu.

    Beğendiklerim
  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Trafik yoğun değil
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Ses izolasyonu iyi
  • [✓] Komşuluk ilişkileri iyi
  • [✓] Depreme dayanıklı
  • [✓] Kapalı garaj var
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
15/06/2026 02:10 | #7909539

3 yıl kaldım. Bina eski, tesisatı sorunlu sürekli kombi bozuluyor. Hidrofor yok su deposu yok kesintilerden etkilenmenşz garanti. Dairelerin yarısı işyeri o yüzden apartmanda kozmetik değişiklikler yapmanın haricinde bir şeyle ilgilenmiyorlar aidat civardaki bütün apartmanlardan daha fazla hizmet yok. Caddeye bakan dairelerde sabahtan akşama kadar araba gürültüsü var. İyi yanlarına gelecek olursak çok merkezi ulaşım sorunu yok, açık otopark var. Market Pazaryeri vb hemen dibinizde, mahalle güvenli endişeniz olmasın. Apartmanda ve mahallede Oturanlar genelde düzgün insanlar.

    Beğendiklerim
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Trafik çok yoğun
  • [X] Aidat maliyeti yüksek
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Yönetim iyi çalışmıyor
  • [X] Eski bina
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.