Yorum Detayları

2020-10-12 12:18:00 / #379

Konum olarak gayet güzel bir yerde ama bina 20-25 yıllık. Doğalgaz binaya ulaşmakta ama bina sakinlerinin hepsinin onayı olmadan katlara ulaşamıyor ve maalesef onaylamıyorlar. Apartman merdivenlerinin temizliği pek önemsenmiyor. Oturduğumuz daire güney cepheye bakıyor ama güneyinde bina olduğu için güneşi kesiyor. Apartmanda yalıtım malzemesi bulunmuyor. Yani yazın sıcak, kışın soğuk. Kışın soba ile ısınıyoruz. Kışın Mersin çok sıcak olmasa da 2-3 ay soba yakmamız gerekiyor.


  • Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
  • Görsel Seçilmedi