Yorum Detayları

2025-05-07 14:14:38 / #7363689

Sokağa köpeklerden dolayı girmekte zorlanılıyor. Ses izolasyonu diye bir şey yok. Çocuklar için iyi bir site gönüllerince bahçede vakit geçirebiliyorlar. Gerçek bir pay ölçer sistemi yok dileyen istediği odanın kaloriferini kapatabiliyor. Kapalı otopark olmadığı için kışın araç camları buzlanıyor sabahları temizlemek zorunda kalıyorsunuz. Daire özellikle balkon metrajları gereksiz büyük. İnce işçilikte kullanılan malzeme kalitesi düşük.

  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Trafik yoğun değil
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
  • [✓] Yönetim iyi çalışıyor
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
  • [X] Aidat maliyeti yüksek
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var

  • Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
  • Görsel Seçilmedi