Yorum Detayları
Mahallemizde çok fazla sahipsiz köpek var. Çocuklar rahat bir şekilde sokakta parkta oynayamiyorlar. Yollarda pek kaldırım yok, insanlar yolda yürürken araçlara dikkat ederek yürümek zorunda kalıyor.
- [✓] Otopark sorunu yok
- [✓] Toplu taşımaya yakın
- [✓] Yeni bina
- [✓] Sessiz sakin
- [X] Isınma izolasyon sorunu var
- [X] Güvenlik sorunu var
- Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
Yorumlar
yükleniyor.