Yorum Detayları
Zeybek mah gelişmekte olan bir mahalle, yeni açılacak olan hastane ile beraber hızlı şekilde büyüyebilir. Şu anda rezidanslar bölgesi olarak görülen bir yerde yaşıyorum. Genel olarak problemsiz bir alan, sadece sokaklarda köpekler, yerlerdeki çöpler ne yazık ki dikkat çekiyor. Biraz ilgiye ihtiyacı olan bir bölge.
- [✓] Otopark sorunu yok
- [✓] Toplu taşımaya yakın
- [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
- [✓] Yeni bina
- [✓] Sessiz sakin
- [✓] Güvenlik sorunu yok
- Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
Yorumlar
yükleniyor.