Yorum Detayları

2025-01-23 10:55:13 / #1928921

Her daireye 1 kapalı otopark tanımlı olmasına rağmen özellikle doktor kesimin kendilerinde hak görüp(kibir) 2. araçlarını park etmesinden ötürü kapalı otoparkında yer bulunamayan sitedir. Sitenin konumu fay hatlarına çok yakın olmasının yanında, otoparklarında düşeyde ve yatayda dilatasyon profili yoktur. Dilatasyon aralıklarına inşaat atığı dolduğunu düşünüyoruz. Ön balkonları bir salon kadar geniş olmasına rağmen, kollarını yukarı fazla kaldırmadığımız kurutmalığa astığımız çamaşırlar bazı kibirli daire sakinlerinin gözüne batmış olacakki kaldırmamızı istediler. Güvenlik yok sadece nizamiye görevlileri var dönüşümlü çalışıyorlar. İşlerini iyi yapıyorlar ama bir güvenlik firması ile çalışılmasını tercih ederdik. Site peyzajı güzel, bakımlı.

  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Sessiz sakin
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
  • Görsel Seçilmedi