Otopark var ama kullanılamıyor çünkü giriş çıkışı yapılmıyor. Müteahhit ilgisiz. Odalar o kadar dar ki iki kişi bile yaşanması zor. Üstüne bir de kiralar 20 bin liradan başlıyor.
- [✓] Toplu taşımaya yakın
- [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
- [✓] Yeni bina
- [✓] Sessiz sakin
Beğendiklerim
- [X] Otopark sorunu var
- [X] Güvenlik sorunu var
Beğenmediklerim
Yorumlar
yükleniyor.